2012. május 8.

Azért haladok ám! ...

... Csak nem túl gyorsan.

Ez a kucorgó-takaró amolyan estimese szerepbe helyezte magát. Az a gondolat hívja az ölembe, hogy : Na elalvás előtt horgolok még egy picit ... És ez tényleg max. 2 sor. Tehát, lehet, hogy kész soha nem lesz, de felfedeztem a legolcsóbb, legtermészetesebb (50% gyapjú), leghatékonyabb, mellékhatások nélküli nyugtató-altató szert. A részletekről kérdezze kezelőorvosát, gyógyszerészét, vagy engem!


Egyre jobban tetszik, és ahogy növekszik, egyre kellemesebben melegíti a lábamat is. Jó lesz ez! És lassan megérkezik az a bizonyos fotel is, úgyhogy mégiscsak bele kellene húzni ... az alvásba ...




13 megjegyzés:

  1. Loving the design and the colours :)

    VálaszTörlés
  2. Amazing pattern, it must've taken you awhile to crochet this up......

    Well done,

    Claire :}

    VálaszTörlés
  3. What a beautiful way to combine all the different colors! And I agree, crocheting a line or two before sleeping is the best medicine!

    VálaszTörlés
  4. Great colours and design! Thank you for joining my Handmade home theme:)

    VálaszTörlés
  5. beautiful!!.....amazing pattern:)).....
    M

    VálaszTörlés
  6. love your blankie!
    cool pattern and the colors are so lovely together.

    VálaszTörlés
  7. Very pretty! Interesting colours, and vibrant.

    VálaszTörlés
  8. Very pretty and interesting, I really like your work.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lesz a Kucorgód :))) A minta csodás!!! Milyen fonalakból készül?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) A cirmos fonalakat a Sugár-Röltexben lehet kapni rengeteg féle színben. 50-50% akril-gyapjú. Kicsit sprőd, takarónak való, a sötétzöld finom puha akril a ReaTex-ből, Crilly a neve.

      Törlés
  10. Köszönöm :))) Azt hisze ma zölddel közelebbi barátságba kell kerülnöm :)

    VálaszTörlés
  11. Ezt én eddig miért is nem vettem észre?? :) HÚÚÚÚÚ!!!!!!! Ez nagyon tuti klassz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg azt nem vettem észre, hogy ezt még nem is mutattam meg készen ... Pedig készen van már, alaposan használódik ... Majd pótolom.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...