2012. április 25.

Kész, ez a párna mehet a Balatonra ...

... és én is már nagyon mennék vele.


Az úgy kezdődött, hogy mivel a granny-hexagon takaróm koncepciója útközben folyamatosan változik, felszabadult egy adag sötétkék pamutfonalam. Aztán úgy folytatódott, hogy március elején influenzás lettem. Itthon nyüglődtem, és abban a hitben ringattam magam, hogy ha egész nap virágokat gyártok, akkor hamarabb meggyógyulok. Ebben a barátnőim is megerősítettek (vagy csak megsajnáltak), úgyhogy nekiláttam, a három virágszínből tényleg nem kellet sok, ennyi maradékot mindíg össze lehet vakarni.


No, idáig megvolnánk ... Meggyógyultam, én elkezdtem dolgozni, a félkész cucc pedig pihenni indult ...
Jövöget a jóidő, már beleszippantottam a balatoni levegőbe, mehetnékem van már nagyon, és mivel ezt a párnát oda szánom, nagy kedvem lett befejezni.
Hamár maradék feldolgozásnak indult, legyen teljesen az. Előkerült Réka ovis festőköténye ... ollót elő ... újrahasznosítás ... Volt még egy kb.20 éves cipzáram is(emlékszem rugdalózóhoz vettem)


Varrás ... varrás ... varrás ... még egy kis horgolás ... ééés kész:



Irány a Balaton, nyárias hétvégénk lesz! (állítólag)

A minta megtalálható a ravelryn, magyarul pedig norico oldalán van egy remekül követhető step by step leírás, köszönet érte.

5 megjegyzés:

  1. What a beautiful cushion. I love the colours. Lisa xx

    VálaszTörlés
  2. Gorgeous! I love the colours you used.
    Thanks so much for posting at my Link Party. Hope to see you back again next week. Enjoy your day!
    Annemarie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Annemarie! Yes, I would like to appear sometime in whichever way you want, because I like it. I also get many ideas from there and a lot of beauty there.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...